Saturday, August 13, 2011

Aku sedih.


 

*tergelak pulak tengok gambar ni (Y)*

Hello readers :) Rindu tak? Tak rindu? Kay fine :'/ Back to the topic. Yes, aku sedeh gila sekarang. Rasa macam nak nanges setiap hari. Tapi, nak buat macam mane, dah takdir kan? Hurmm. 


Korang nak tahu tak, guru kelas aku yang cun melecun and sporting nak pindah. Even dea garang, kitaorang sayang sangat kat dea. Sobss- Kenapalah cekgu kene pindah. Tahulah cekgu kitaorang pernah menang awards guru paling popular. Pergh.

Kay, semalam mase cekgu Zafirah masuk kelas muka happy je #deatengah cover. Then

Cikgu : Kaay, 2Dahlia, tolong duduk tempat masing-2! Cikgu kira sampai tiga!     SATU, DUA ~ TIGA!

#Murid kelas 2DAHLIA patuh arahan :P Ceeeh.

Cikgu : *senyap 10 saat* Okay, kelas. Cikgu ada something nak cakap ni. *tarik nafas* Errm, cikgu ~ Cekgu susah nak cakap, cekgu rasa sebak sangat :'
*dah mula nak nangis*
Aku : #pelik. Umm, cikgu kenapa? Cikgu nak pindah ke?! *tetiba rasa sebak*

Cikgu : *dah nangis dah* A'ah, cikgu kene pindah, cikgu kene tukar petang.
*Nabila, aku, Dayana, Farah, Farah E, and Mimie dah mula rase sedeh, then nangis*

Kay, time tuh memang sedeh sangat. Pastu, cekgu amek gambar semua. Semua kene buat muka nerd + gedik. Kelas aku tu, kelas yang paling best sekali dalam DUNIA! Tapi, buat masa sekarang laa. Even pelajar perempuan selalu bertekak dengan pelajar lelaki.

Kiteorang bertekak memang power laa. Macam tengah berdebad tahu tak? Like pelajar perempuan cakap lelaki ni blablabla and pelajar lelaki ni blablabla. Kay, tak tahu nak terngkan macam mane :) Tapi at the end, ade jugaklah moralnye "Lelaki ngan perempuan sama je degil" LOL.

Kay, tutup cerita pasal cekgu nak pindah. Sekarang, ada lagi satu takdir yang datang. Memang aku tak boleh terima semua ni. Malam semalam aku nanges, sebab aku teringat ngan kata-2 cekgu. Cekgu cakap, next week kitaorang berpecah.

Like wth?! Aku memang takleh terima >.< Siapa yang dapat Top5 at midterm akan naik kelas, and siapa yang result merosot, akan turun kelas. Yang akan kekal, tetap kekal la. Isnin ni dapat result. Selasa, habes berpisah. Tak sangka, last-2 min baru berita ni sampai kat kiteorang.

Aku memang takboleh terima semua ni! Aku sayang kat budak kelas aku. Aku suka dengan kebersihan kelas aku. Aku sayang kat jawatan-2 kita. Aku sayang member cun-2 and handsome aku. Aku saya meja kelas kita. Aku sayang lawak-2 kita. Aku sayang time kita semua tengah cuak. Aku sayang nak maki korang. Semua, semua! Tapi, apakan daya. 

Sekarang ni, aku nak tahu apesal cekgu pergi tutup kelas 2F? Cekgu, tolonglah. Saya taknaaaaak :'/ Kay, byee. Aku harap kita akan bersatu balik eh? Cukup lah Mama kita pergi :'( Nanti tak tahulah dapat mak tiri ke, ayah tiri. Hahahahahahaha! Kay, memang tak lawak. Bye, salam.

Okay then, macam tulah ceritanye :) Btw, gumawo ^^'